Jom Jadi Kawan =)

Thursday, September 4, 2014

Jubilee Tupperware 2014 Membakar Semangat Kami

Salam uols,
Pada 23-24 Ogos 2014 lepas telah berlangsungnya acara gilang-gemilang yang pastinya ditunggu-tunggu oleh geng-geng tupperware Malaysia dan Singapore iaitu JUBILEE TUPPERWARE MALAYSIA DAN SINGAPORE bertempat di Sunway Pyramid Convention Centre
Ini adalah pengalaman pertama Naza join jubilee tupperware.Lagi best bila en.somi tercinta turut serta menjoinkan diri dia.Sebenarnya memang dah lama Naza try tarik en.somi untuk pergi majlis-majlis camni tapi hampeih jangan harap dia nak layan..Alhamdullilah terbuka hati dia nak join sekaki pergi Jubilee Tupperware ni.
Dan bertambah-tambah manis bila Naza dapat bawak seorang Bisnes Partner a.k.a 'Anak Tupperware' Naza turut serta berjubilee..Zila,
Zila kata selepas balik dari Jubilee Tupperware ni semangat dia berkobar-kobar je..Tak sabar dia nak pulun kasi clear semua tupperware kat stokis..

Ni gambar-gambar kenangan sepanjang kami berjubilee


Inilah kami..Naza n My Biggest Supporter,En.Suami

My 'anak tupperware' yg solid molid,Zila..Nape bila ambik gambar dengan dia,Naza nampak sayup2 debab...Uwarghhh...
Zila ni seorang yang gigih,my bff and my business partner dalam bisnes Tupperware ni. Misi Naza jadikan Zila director untuk bulan September ni.


Gelang hantaran..takde ni tak leh masuk dalam dewan ye lalings semua


Tu dia.....Semangat kanmain lagi =) 

Teruja sgt haritu sebab dapat duduk sebaris dengan my Sifu and My Sumber Inspirasi dalam bisnes tupperware ni Syamputra Razali.

 Kami yang dah ready dengan eco bottle!!

Dengan kawan baru kami,buat tupperware ni memang kita akan dapat ramai kawan.





Sarapan Pagi Kami..



Jangan hilangkan benda ni.Tag ni ada ni untuk cabutan no bertuah..Memang bertuah sungguh dorang yang dapat FREE Vacation,Jam ,Mini ipad,Rice dispenser Tupperware,Tupperchef Espire...Jelezz i taww....



Ambik Aura ED

Dengan JueMizi..Keciknya dooniaaa...Rerupanya Jue ni isteri kepada kawan sekolah asben Naza kat Setapak High School.Jue sangat bertuah menang cabutan bertuah sepasang jam tangan tissot bernilai RM6k.




 ExtraChef Launching.Mengisar tanpa menggunakan elektrik.1 kali tarikan bersamaan dengan 288 kali potongan.Memang hebat dan patut memiliki ExtraChef Tupper ni. Call 0166331243 untuk harga.

 Tupperware bagi kami kereta Honda Civic! Yeayyy day, Insha Allah.....Yang kami pegang tu Abg Syam yang punya.hahaha.Tahniah Abg Syam!


Launching EduPlan.Tupperware nak bagi anak-anak kita duit sekolah.Dengan syarat kita jadi ahli tupperware dan ikut terma dan syarat yang lain...calling 0166331243 utk detail.


 Dengan Buck Tupperware,Abg Polis yang dah 3tahun buat tupperware..Terbaik!


Launching Nutrimetics Premier Whitening.Akan berada dipasaran pada Oktober 2014.


Antara mereka yang berjaya dan paling banyak menerima BONUS dari tupperware Malaysia pada hari itu.Congrats,Madam Shireen Tan.Alhamdullilah Naza dibawah organisasi Madam Shireen.Part ni memang membakar semangat kami untuk berjaya dalam bisnes tupperware Malaysia ni.Jom join TeamPower



Jeng..jeng..jeng..yang mana tak bertuah menang lucky draw,ini pengobatt luka lara..Superbanyak Door gift..Thank You Tupperware Malaysia menghadiahkan kami semua Tupperware yang totalnya lebih RM400..(pinjam pic team)


Amacam best tak? Jom sertai Naza dan TeamPower.Tahun depan Naza bawak uols pergi Jubilee.Tahun  depan Jubilee pasti lebih meriah dan grand sebab tahun depan ulang tahun ke 50 Tupperware Brands Malaysia..

Jadi ahli Tupperware Brands Malaysia serendah RM70 sahaja.
sms/whatsapp/wechat Naza 0166331243

1 comment:

  1. Salam, sy baru lagi dalam Tuppaware ni, camne ye nak join Jubilee ni?
    aswanida_84@yahoo.com

    ReplyDelete