Jom Jadi Kawan =)

Friday, September 12, 2014

Tanggungjawab Seorang Upline Tupperware

Salam,

 Alhamdullilah dah hampir 3bulan Naza berkecimpung dalam bisnes Tupperware Malaysia.
Azam utama nak nak recruit seberapa ramai yang mungkin.Nak semua kawan-kawan  join jadi Ahli Tupperware,tak kira untuk pakai sendiri atau untuk berbisnes.

"Anak-anak" dah ramai,maka tanggungjawab pun semakin berat.
Seminggu ni Naza takde promot-promot Tupperware sebab nak focus kat "anak-anak tupperware" ku.Membantu mereka buat blog.
Secara jujurnya Naza pun bukan expert bab blog ni.Tapi Insha-Allah Naza akan cuba buat sebaik mungkin.

Naza takmo dicop sebagai upline tupperware yang tak bertanggungjawab.Bila orang dah join keahlian dengan Naza,Orang tu adalah tanggungjawab Naza.Naza takmo biarkan downline Naza buat kerja sorang-sorang tanpa guideline.Kalo yang join tu dah biasa dengan selok belok bisnes ni,itu 1 kredit buat Naza.

"Kita kalau nak berjaya dalam bisnes tupperware ni,kita kena tolong downline kita.Jika kita tak tolong downline kita,kita takkan berjaya" ingat pesan Abg Syam pada Naza masa pestime buat Party Tupperware kat rumah.

Semalam Naza tolong create kan blog  untuk beberapa orang downline tupperware yang daftar keahlian dengan Naza.Ajar dari A to Z.Dari basic sampai dorang faham.....Parang yang tumpul kalau lama-lama kita asah,akan tajam jugak kan..Hopefully mereka juga akan pandai berblog seperti uols.
Memang penat tapi Insha-Allah penat tu akan berbaloi bila mereka semua dah pandai.Itu tanggungjawab saya.




  Jadi Ahli Tupperware Brands Malaysia hanya RM70
 Nak beli tupperware sms / whatsapp / wechat 0166331243

COD TUPPERWARE AREA KERAMAT, HULU KLANG DAN NILAI ( WEEKEND )


1 comment:

  1. Assalamualaikum, huda singgah blogwalking sini.Maaf lambat blog walking dekat blog korang semua ye. Oh ye, apa - apa pun thanks tau sebab share link dengan huda dalam group fb #kelabbloggerbenashaari.
    Huda dah senaraikan link blog awak semua dalam entry blog walking dekat blog huda. Jemput singgah dan blogwalking juga ye dekat blog blogger lain,hehe =D
    http://nurfarahudahud.blogspot.com/2014/08/blog-walking-di-blog-mereka.html

    ReplyDelete